Modalitati de livrare

Iti oferim momentan doua modalitati de livrare: Cargus Curier sau Ridicare din Pachetomatele PostaPanduri.

Modalitati de plata

Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:

Schimburi & Returnari

Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumit de produsele primite, le poti returna fara probleme.

Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa ne anunti despre intentia de a returna produsele.

In caz de retunare a bunului deteriorat sau cu semne de uzura ce depasesc limitele gestionarii obisnuite, Alomama  poate percepe de la cumparator o compensatie care sa acopere costul deteriorarii sau uzurii bunului; valoarea acestei compensatii poate fi dedusa din pretul de vanzare care urmeaza sa fie rambursat cumparatorului.

Pentru a returna unul sau mai multe din produsele achizitionate, te rugam sa completezi formularul de retur, primit in colet, specificand numarul comenzii si modalitatea de compensare:

1. inlocuirea produsului  returnat cu un altul disponibil pe www.Alomama.info.ro ;

2. primirea contravalorii produsului returnat, (valoarea acestuia în momentul achiziției).

Daca alegi inlocuirea produsului cu un alt produs iar valoarea celui din urma este diferita de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:

– daca produsul ales este mai ieftin, iti vom returna diferenta in contul bancar;

– daca produsul ales este mai scump, vei plati diferența ca în cazul oricarei alte comenzi.

Transportul, in cazul inlocuirii produsului, este gratuit.

Daca alegi primirea contravalorii produsului, te rugam sa completezi rubrica despre datele bancare, din formularul de retur . Rambursarea banilor va avea loc imediat sau cel tarziu in 14 zile calendaristice de la data primirii de catre noi  a formularului de retur. Alomama poate amana rambursarea platii  pana la primirea marfii returnate sau pana la prezentarea dovezii de returnare de catre Cumparator, in functie de situatia care se va produce prima.

Daca ai platit ramburs sau prin Ordin de Plata vom transfera banii, in contul specificat de tine; daca ai platit prin intermediul platformei PlatiOnline, iti vom credita contravaloarea produsului din tranzactia initiala.

Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin firma Urgent Cargus si costul va fi suportat integral de noi.

Dupa ce ne instiintezi telefonic, la numarul: +40241769999 sau prin email, la adresa comenzi@alomama.ro, de intentia de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare a coletului  catre Urgent Cargus .

Daca doresti sa efectuezi returul in alte conditii, trebuie sa achiti contravaloarea returnarii.

Taxa pentru transportul initial, nu se returneaza.

In momentul predarii catre firma de transport, iti recomandam sa pui produsul impreuna cu ambalajul producatorului, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

Garantia produsului

Produsele comercializate de magazinul nostru online sunt originale, achizitionate din Uniunea Europeana de la distribuitori autorizati.

Termenul de garantie oferit de catre ALOMAMA AJUTOR IN ALAPTARE SRL clientilor sai este de 30 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine va fi insotit de certificatul de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru. Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.

ALOMAMA AJUTOR IN ALAPTARE SRL ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.

Telefonul consumatorului – Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) – Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.