Modalitati de livrare
Iti oferim momentan doua modalitati de livrare: Cargus Curier sau Ridicare din Pachetomatele PostaPanduri.
- Livrare prin Cargus Curier – Produsele comandate se livreaza in toata tara EXCLUSIV* prin Cargus Curier. Comenzile plasate si confirmate telefonic de luni pana vineri pana la ora 17:00 vor fi procesate de noi in aceeasi zi si vor fi livrate de agentii Cargus, iar termenul de livrare va fi comunicat la confirmarea comenzii. Agentii Cargus nu fac livrari sambata dupa orele 14.00 si duminica. Vei putea urmari online stadiul expeditiei pe site-ul www.cargus.ro introducand ID-ul expeditiei pe care il vei primi pe email.
Costul pentru transport este 20 lei indiferent de localitate, tariful pentru ramburs este inclus, la fel si asigurarea coletului si kilometrii suplimentari.
*Orice comanda va fi livrata la orice adresa din Romania doar prin Cargus Curier, nu facem expeditii prin Posta Romana sau alte firme de curierat;
Modalitati de plata
Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:
- Ramburs sau numerar – vei plati direct curierului contravaloarea coletului .
- Plata online folosind cardul – Se poate efectua plata online folosind cardul personal, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).
Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.
Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, Alomama.info.ro foloseste platforma PlatiOnline.
Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizezi codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura ta (in functie de card, pot lipsi).
Indiferent de valuta pe care o ai in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii tale.
Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv prin intermediul platformei PlatiOnline. Alomama.info.ro nu solicita si nu stocheaza nici un fel de detalii referitoare la cardul tau.
Pe extrasul de cont va aparea tranzactia cu denumirea „Alomama”.
Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin email. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare daca comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca comanda ta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii, vezi sectiunea Schimburi & Returnari). Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul tau in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Schimburi & Returnari
Daca, din orice motiv, dupa ce ai receptionat comanda, nu esti multumit de produsele primite, le poti returna fara probleme.
Potrivit legislatiei in vigoare (Ordonanta de urgenta 34/2014), privind produsele achizitionate la distanta, ai la dispozitie 14 zile calendaristice de la primirea coletului, sa ne anunti despre intentia de a returna produsele.
In caz de retunare a bunului deteriorat sau cu semne de uzura ce depasesc limitele gestionarii obisnuite, Alomama poate percepe de la cumparator o compensatie care sa acopere costul deteriorarii sau uzurii bunului; valoarea acestei compensatii poate fi dedusa din pretul de vanzare care urmeaza sa fie rambursat cumparatorului.
Pentru a returna unul sau mai multe din produsele achizitionate, te rugam sa completezi formularul de retur, primit in colet, specificand numarul comenzii si modalitatea de compensare:
1. inlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe www.Alomama.info.ro ;
2. primirea contravalorii produsului returnat, (valoarea acestuia în momentul achiziției).
Daca alegi inlocuirea produsului cu un alt produs iar valoarea celui din urma este diferita de cea a produsului returnat, vom proceda astfel:
– daca produsul ales este mai ieftin, iti vom returna diferenta in contul bancar;
– daca produsul ales este mai scump, vei plati diferența ca în cazul oricarei alte comenzi.
Transportul, in cazul inlocuirii produsului, este gratuit.
Daca alegi primirea contravalorii produsului, te rugam sa completezi rubrica despre datele bancare, din formularul de retur . Rambursarea banilor va avea loc imediat sau cel tarziu in 14 zile calendaristice de la data primirii de catre noi a formularului de retur. Alomama poate amana rambursarea platii pana la primirea marfii returnate sau pana la prezentarea dovezii de returnare de catre Cumparator, in functie de situatia care se va produce prima.
Daca ai platit ramburs sau prin Ordin de Plata vom transfera banii, in contul specificat de tine; daca ai platit prin intermediul platformei PlatiOnline, iti vom credita contravaloarea produsului din tranzactia initiala.
Transportul pentru returnarea produselor trebuie sa se faca prin firma Urgent Cargus si costul va fi suportat integral de noi.
Dupa ce ne instiintezi telefonic, la numarul: +40241769999 sau prin email, la adresa comenzi@alomama.ro, de intentia de a face retur, noi vom face o solicitare de ridicare a coletului catre Urgent Cargus .
Daca doresti sa efectuezi returul in alte conditii, trebuie sa achiti contravaloarea returnarii.
Taxa pentru transportul initial, nu se returneaza.
In momentul predarii catre firma de transport, iti recomandam sa pui produsul impreuna cu ambalajul producatorului, cel putin intr-o alta cutie sau punga pentru a nu se deteriora in timpul transportului.
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.
Garantia produsului
Produsele comercializate de magazinul nostru online sunt originale, achizitionate din Uniunea Europeana de la distribuitori autorizati.
Termenul de garantie oferit de catre ALOMAMA AJUTOR IN ALAPTARE SRL clientilor sai este de 30 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Fiecare produs livrat catre tine va fi insotit de certificatul de garantie. Produsele cu un termen de garantie mai mare vor avea specificat acest lucru. Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.
ALOMAMA AJUTOR IN ALAPTARE SRL ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.
Telefonul consumatorului – Infocons
021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) – Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.